12/30/2013

Nowy Rok 2014!

Z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2014 pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia czytelnikom naszego bloga! Życzymy wam udanej zabawy sylwestrowej spędzonej razem z waszymi pociechami , a w Nowym Roku, by nie zabrakło uroku. By wasze dni były radosne, a z waszych twarzy nigdy nie schodził uśmiech ^ ^




A tu kilka wierszyków dla was:

Niech taneczny, lekki krok,
będzie z Tobą cały rok,
Niech prowadzi Cię bez stresu,
od sukcesu do sukcesu.


Jest w roku taki dzień,
W którym smutki idą w cień,
Więc z okazji tego dnia
Posłuchaj co Ci życzę ja:
Dużo zdrowia i radości,
Szczęścia w życiu i miłości,
Moc najpiękniejszych wrażeń
I spełnienia wszystkich marzeń.

Swoją drogą ciekawe jak Bianka i Lucky zniosą Sylwestra?

2 komentarze:

  1. Hehehe! Dziękuję i nawzajem;*
    Moj prosiak w tamtym roku leżał sobie na dywanie. Inni strZelali a ja zostałam z nią, ale niepotrzebnie. Ona sobie spała na dywanie. Na początku się podniosła ale ja zacZęłam mówić i ja to bardzo uspokaja kiedy się przestraszył A ja do niej mówię ;)
    Będzie dobrze!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super życzonka, wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.