4/08/2014

Urodziny Bianki

Jak już wiecie z poprzedniego posta - Bianek obchodził wczoraj 2 urodziny (rocznice). Obiecałam dodać zdjęcia więc dodaje.
Najpierw prezenty! Niestety zabawka którą zamawiałam nie doszła i szczerze to nie wiem kiedy dojdzie... Chyba zamówię na jakiejś innej stronie. No, ale kupiłam trochę przysmaków. Nie mam zdjęć z poszczególnym produktem, ale wszystkie razem.


1. Najpierw gruszka, którą sama ususzyłam. Przynajmniej mam 100% pewność, że nie ma w niej nic niezdrowego.









2. Suszona marchewka z Natural-Vit.

3. Suszony pomidor z Herbal Pets.

4. Siano z Agro Vita.

5. Szelki, które już widzieliśćie.


Zdjęcie prezentów:




Zrobiłam też im sałatkę: 





Do tego jeszcze takie rożki w domowej wersji na zdrowo:


Jeszcze kilka fotek w kokardach ^.^

Ta mina - bezcenna xD






To już tyle zdjęć. Jak wam się podoba nowy nagłówek?

Pozdrawiamy Konwalia&Lucky&Bianka

15 komentarzy:

  1. Słodkie. Ja mam królika Ale mieszka na dworzu. Ładny nagłówek. Pozdrów ode mnie króliki. Ok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszły ci te gruszki ^^ Prezenty są fajne dużo wyżerki ^^ Szkoda że zabawka jeszcze nie doszła :C
    Cudowna sałatka xD I piękne zdjęcia.
    Króliczkom do twarzy w tej kokardzie ^^
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheheh jaką minę zrobił na 7 zdjęciu xD Nie wiem jak Ty, ale ja zawsze chciałem zrobić zdjęcie królikowi jak ziewa xD Bardzo fajne przysmaki ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam dzisiaj urodzinki ;^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ayaku :
    Podpisuję się pod ps.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego ! ! ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat od Bulwy i Stefana :3

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.