3/31/2014

Urodzinki Bianki i kilka innych spraw.

Hej! Nie wiem czy wiecie, ale Bianka 7 kwietnia obchodzi 2 urodzinki! Czyli będzie już 2 lata z nami. Z tej okazji chce mu kupić drobny prezent. Kupuje na tablicy.pl. Nie wiem czy dojdzie w porę, ale jeśli nie, dostanie prezent trochę później. Zaproszę na to ważne "święto" m.in. Halucynową. W podajże następnym poście dodam zdjęcia, a przynajmniej postaram się dodać zdjęcia.




To jest prezent jaki chciałam kupić:

Polega to na tym, że królik musi ciągnąc za te kapselki, żeby dostać się do smakołyków. Tak coś myślę, że Lucky wykaże większe zainteresowanie. :D




Kupiłam też ostatnio drugie szelki!
Są dla kotów, bo Lucky się nie mieści w te dla królików.



Jeszcze sprawa wyglądu...  Z powodu małych komplikacji wygląd jest, taki jak jest. W najbliższym czasie poprawimy te niedociągnięcia.

To już chyba tyle. Do następnego posta!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny prezent mój Alf chyba by się nim nie zainteresował, ale jeśli Biance zrobi to przyjemność to trafiony prezent ;D Co do szelek to nie mam, chciałam kupić ale nie wiem czy mój królik by się nie bał ich czyli samego założenia i chodzenia w nich. Alf ma już około 4 lat ;D Sto lat Bianka
    Pozdrawiamy Ja & Alf, Maks i Alvin <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty :) Na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny będzie prezent, oby się spodobał, jak nie to zawsze ten drugi będzie się cieszył. :) Ładne szeleczki. Wygląd wcale nie jest zły, widzę tu tyle rzeczy co bym zrobić nie potrafiła, ech te arkusze CSS...

    OdpowiedzUsuń
  4. Snack board ! Snack board! I wszystkiego najlepszego ode mnie i od Tolka.

    PS Przy okazji chciałabym zaprosić cię do obserwacji i do nadal częstego wchodzenia na nowy blog pt. http://mali-terrorysci.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, fajny prezent! A Szablon jest super, przynajmniej mi się podoba ;) Nie wiem kiedy urodził się Benio, ale kupiłem go 5 maja 2012. Także też będzie ze mną 2 lata ;). Kurczę, jak czas szybko leci ;/

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.