3/25/2014

Odpowiedzi

Hej! W tym poście odpowiemy na pytania, które nam zadaliście. ^^ No to zaczynamy!


Pytania do mnie (Konwalia^^)
1. Co zachęciło cię do założenia tego bloga?
Odp: Zachęciły mnie moje króliczki i
Halucynowaa. Gdyby nie oni bloga, by nie było.
2. Kto jest starszy - Lucky czy Bianka?
Odp: Bianka o ponad rok. Niedługo Bianka obchodzi urodzinki.
3. Jak się u ciebie znalazły?
Odp: Bianek (Bianka) był "prezentem" wielkanocnym, natomiast Lucky został uratowany przed "byciem karmą" o czym jest napisane w zakładce "O bohaterach".
4. Jak wyglądały jak były małe?
Odp: Bianek wyglądał jak mała kuleczka. Lucky w sumie dużo się nie zmienił. Tylko się "powiększył" i mu futerko zciemniało. Niestety zdjęcia mam na moim starym telefonie...
5. Czemu akurat króliki?
Odp: Na króliki trafiłam z przypadku, a potem stały się moją miłością.Na początku myślałam nad świnką lub koszatniczką, ale ostateczną decyzją był królik.
6. Dlaczego kupiłaś królika? Ktoś Ci go polecił, a może jak ja zachwyciłaś się nim w sklepie bądź schronisku?
Odp: *Odpowiedz wyżej*
7. Skąd wzięłaś pomysł na prowadzenie bloga?
Odp: Na początku prowadziłam Pamiętnik Bianki prywatnie, trochę w innej formie. To Halucynowaa dała pomysł, by stworzyć ten blog.
8. Co jest twoim największym marzeniem?
Odp: Może nie największe, ale takie związane z królikami i blogiem to mam kilka:
- mieć 3 królika,
- pojechać do Torunia do azylu i zostać tam wolontariuszką,
- sprawić by ten blog był popularny.
9. Po co założyłaś bloga?
Odp: Założyłam go, żeby zapoznać was z Luckym i Bianką, wprowadzić w temat królików i opieki nad nimi.
10. Jak ci się pracuje z Halucynową?
Odp: Dobrze, ale czasem jak ją o coś proszę to mówi zaraz, a te "zaraz" zmienia się w tydzień, ale ogólnie nie narzekam.
10. Plusy i minusy blogowania?
Odp: Plusy to na pewno to, że można założyć sobie własnego bloga i pisać w nim co się tylko chce, minusy to to, że czasem ciężko mi jest wymyślić temat na posta itp.
11. Dodasz więcej informacji o Luckym i Biance w zakładach "O bohaterach"? Ile mają lat, ile ważą?
Odp: Wiek akurat jest podany, ale może dodam też ich wagę.
12. Co byś dała za Luckiego i Bianke?
Odp: Muszę odpowiedzieć wszystko, bo to prawda. ;)
13. Czy Lucky lubi mnie bardziej niż Bianek?
Odp: Tego akurat nie wiem Karolina, ale Lucky jest bardziej towarzyski i może bardziej cię polubił.
14. Pokażesz klatkę króliczków?
Odp: Tak, ale na to będzie pora w osobnym, a może i następnym poście.
15. Zmienisz zdjęcie Bianki w nagłówku?
Odp: W najbliższym czasie zmienimy nagłówek i nazwę.

Pytania do Halucynowej:
1. Pokażesz klatkę królików? 
Odp: Króliczki nie są moje, choć chciałabym mieć. Niestety rodzice się nie zgodzą.
2. Ile masz lat? 
Odp: Na razie 13 w tym roku 14, a dokładnie 29 października.
3. Jak wykonałaś szablon?
Odp: Używając kodów CSS, edytora bloggera itp.
4. Zmienisz te zdjęcia Bianki w nagłówku, bo dziwnie tam wyszedł i nie pasuje do reszty?
Odp: Jak dostanę zdjęcia.
5. Czemu prowadzisz bloga z Konwalią?
Odp: Bo ją lubię. Ją i jej króliczki.
6. Pokażesz swoje zwierzaki?
Odp: Tu jest pokazany mój Jaś KLIK, ja niestety nie mam aparatu ani fajnego smartfona, więc nie mogę zrobić zdjęcia.
7. Jak Ci się pracuje z Konwalią?
Odp: Fajnie, ale jest trochę wymagająca.
8. Robisz szablony dla Konwalii tylko czy komuś jeszcze?
Odp: Dla każdego kto mnie poprosi.
9. Czy prowadzenie tej strony jest fajne? Dlaczego?
Odp: Fajne, bo lubię te wszystkie rzeczy. Pisanie bloga jest bardzo fajne. Możesz w ten sposób powiedzieć wszystko co tylko chcesz. Oczywiście bez obrażania.
10. Znasz Konwalie osobiście?
Odp: Znam już 8 lat.
11. Jesteście przyjaciółkami? Jeśli tak jak wygląda twoja relacja z Luckym i Bianką?
Odp: Tak jesteśmy 8 lat. Moja relacja z króliczkami jest raczej dobra. Jak przychodzę do Konwalii to nazywam je moimi zającami. :D
12. Czemu dodajesz tak rzadko posty?
Odp: Ja tu tylko szablony robię. Dodałam, aż 2 posty.
13. Ty też masz królika?
Odp: Nie mam niestety, choć chciałabym sobie zaadoptować.
14. Któreś z króliczków jest twoje?
Odp: Nie, ale nazywam je moimi zającami. :D


Pozdrawiamy:
Halucynowaa, Konwalia,
Lucky i Bianka

5 komentarzy:

  1. No nareszcie są odpowiedzi. Długo na nie czekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. Można się coś o Was ciekawego dowiedzieć ;). Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    Dużo informacji dodatkowych :)
    Nagłówek możesz zmienić ale przecież nazwa jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący wpis ;) Sporo nowych info, o których wcześniej nie miałam pojęcia :P
    Pozdrawiamy; Pisstacja i reszta :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że pojawiły się odpowiedzi :3. Super post :*

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.