2/17/2014

Jaś i Malinka-przyjaciele Lucky'ego i Bianki

Konwalii nie ma ,a ja nie potrafię dodawać fajnych postów, ale cóż, nie możemy was zawieść. Konwalia ma zepsuty laptop albo ładowarkę. Ja dodaję nieciekawe posty, no ale trudno. Może wam się spodoba, może nie.






Dzisiejszy post poświęcony jest nie naszym wspaniałym króliczkom, ale ich przyjaciołom, czyli dwóm małym i uroczym kanarkom o imionach Jaś i Malinka. Może opowiem coś o moich kanarkach. Jaś jest malutkim kanarkiem o wielkim apetycie. Nowo poznanym osobom chętnie wchodzi na głowę. Nie lubi kąpieli, po której wygląda jak bandyta :). Jest bardzo towarzyskim kanarkiem i nie potrafi żyć bez Malinka. Gdy jest od niej daleko głośno piszczy, a wypuszczony szuka ją po całym domu. Malinka to mozaika czerwona. Jest bardzo energiczna. W przeciwieństwie do Jasia uwielbia kąpiele i wychodzenie na podwórko (oczywiście w klatce). Kocha huśtać się na swojej huśtawce z zawrotną prędkością :D. Teraz może opowiem jak się poznały. Gdy ich właścicielki wyjechały na wakacje musiały z kimś zostawić swoje zwierzątka. Więc uznały, że ja i moja siostra będziemy najodpowiedniejszymi osobami aby podjąć się tego zadania ponieważ króliczki nas znały najbardziej ,gdyż często nas widywały. Przez ten czas było bardzo fajnie. Króliczki zapoznały się z kanarkami i co dziwne wcale się ich nie bały. Odwrotnie było z papużką Petrom, której bały się potwornie. Kanarki na widok króliczków wesoło podskakiwały, jak gdyby cieszyły się z poznania nowych przyjaciół, a króliczki skakały z radości. Spotkały się tylko dwa razy, ale pewnie takich spotkań będzie więcej.

Tutaj dam zdjęcie Jasia, ponieważ nie mam aparatu, a telefon nie zrobi fajnego zdjęcia. Zdjęcie jest zrobione przez drugą właścicielkę królików.


















To chyba na tyle. Myślę że post wam się spodobał.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post a Jasiek i Malinka są poprostu przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć ptaszka w domu, ale mam chomika i mi starczy :3

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.