2/25/2014

Sałatka, wróciłam!

Wróciłam już do was :) Laptop mam już naprawiony więc od razu dodaje posta. Tak więc, zrobiłam wczoraj Luckiemu i Biance sałatkę. Możecie taką zrobić też swoim królikom, świnkom itp. Oto przepis:




Składniki:
- marchewka
- cukinia
- sałata lodowa (nie za dużo)
- kapusta pekińska 
- seler naciowy
- suszone lub świeże jabłka

Dodatkowo do ozdoby;
- zioła 
- pokrojone orzechy

Przygotowanie:
Składniki pokroić w kosteczkę, kapustę i sałatę porwać na mniejsze listki. Wszystko wrzucić do miski i wymieszać. 

Gotowe!

Z takiego posiłku na pewno wasze pupile się ucieszą, dodatkowo jest to bardzo zdrowe i pożywne danie :)







11 komentarzy:

  1. Świetnie, że wróciłaś :)
    Sałatka wygląda świetnie c:

    Pozdrawiamy Obiettivo&Kuba&Emil

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś.:D Ale sałatka musi być smaczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś :) Hmmm... chyba zrobię taką sałatkę Beniowi. Wygląda super, a sądząc po składnikach jest bardzo zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty zawsze tym królikom zrobisz coś smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ;> Ta sałatka wygląda naprawdę bardzo smacznie i ciekawie. Musiała zwierzakom bardzo smakować :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu. Też miałam swojemu chomiczkowi sałatkę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł i tak, zgadzam się na ten nagłówek, bo chyba o to ci chodzi :) przydał by mi się lepszy :)
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga, gdybyś mogła to bym była na prawdę wdzięczna, gdybyś mi pomogła z tym wyglądem, a w szczególności nagłówkiem :)

      Usuń
  8. chętnie, ale muszę mieć twój gmail :p

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.