2/13/2014

Zobaczymy się już wkrótce...

Witajcie. Dziś trochę smutna wiadomość.
Nie będzie mnie na blogu na czas nieokreślony. Mogą to być kilka dni lub kilka tygodni. Powodem jest awaria mojego laptopa. Halucynowaa nie może i nie chce dodawać postów więc przez najbliższy czas ich nie będzie. Tą wiadomość napisałam z telefonu, ale inne posty trudno mi by było pisać, tymbardziej dodawać zdjęcia. Muszę się już z wami pożegnać i oby do zobaczenia
w jak najbliższym czasie.

Ps: przepraszam za brzydki układ tekstu.

8 komentarzy:

  1. Kurczę, szkoda. Zawsze lubiłem poczytać Twoje posty. Mam nadzieję, że problem z laptopem szybko się rozwiąże. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda...
    Będziemy czekać z niecierpliwością na kolejny posty.
    Wracaj jak najprędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda...ale mimo wszystko muszę powiedzieć ,że masz pięknego bloga ;3
    Zapraszam do mnie :
    evva-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a fajny masz blog :/ loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, nich Ci szybko tego laptopa naprawią :)
    monomentume.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy pościk : D http://wolontariatwschronisku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.