5/20/2014

Pozostałe zwierzaki

Hej! W dzisiejszym poście przedstawię wam moje pozostałe zwierzaki. Luckiego i Biankę ominę, bo już ich chyba znacie ;) No to zaczynajmy.

ŻABKA

Pies
Rasa: kundelek
Wiek: ok. 13 lat
Kolor sierści: czarny, białe skarpetki i brzuch
Sztuczki: siad, hop, do mnie, leżeć, zostań, wstydź się (ćwiczymy), przejdź przez..., daj łapę (ćwiczymy), daj głos




GUCIO

 Pies
 Rasa: kundelek
 Wiek: ok. 5 lat
 Kolor sierści: biszkoptowy
                                                                       

PSOTKA

Kot
Rasa: dachowiec
Wiek: ok. 2 lata
Kolor sierści: czarno-biały
                                                                    


KLUSKA

Pies 
Rasa: mix amstaffa
Wiek: ok. 6 lat
Kolor sierści: kremowo- biały, uszy czarne
Sztuczki: siad, do mnie, leżeć, aport, zostań.



FEBRA, CIAPKA

Szczurki
Rasa: nie rasowe
Wiek: ok. 1 rok
Kolor sierści: jasnoszary
                                           

                                                                   

FUDŻI

Rybka  
Rasa: bojownik
Wiek: miesiąc (u mnie)
Kolor: czerwony i niebieskie łuski


To już koniec. Do zobaczenia!
Pozdrawiamy: K&L&B



8 komentarzy:

  1. Śliczne zwierzaczki, dodaj troszkę roślinek rybce.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bojownik powinien mieć dużo roślin bo to ich klimaty :)
    Piękne a szczególnie szczurek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha zdjęcie Psotki zrobiłam ja ;D A tak w ogóle fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne szczury <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam wszystkich na prawie na "żywo"! xDD
    (przez skype) xD
    Piękne! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha a ja widzialam wszystkie na zywo ;)

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.