5/17/2014

Urodziny Luckiego

Niedawno obchodziliśmy urodziny Bianki, a tu już mój następny uszak ma swoje święto.14 maja mijała pierwsza rocznica odkąd Lucky jest z nami. Prezenty sobie odpuściłam, ale w sumie może coś zamówię. Teraz krótka informacja: pewnie już zauważyliście, że posty są rzadziej, niestety mam mało czasu i dużo nauki, dlatego przepraszam, ale dalej mam zamiar prowadzić ten blog :) Kilka fotek:


Czy Lucky dużo się zmienił w ciągu tego roku?


Teraz inne zdjęcia z dzisiaj:






                                                                 

                                                          Więcej zdjęć małego Luckiego:

                                                           Jeszcze z chorym oczkiem



                                                                     



To już koniec. Pozdrawiamy: K&L&B

7 komentarzy:

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.