1/21/2014

Problemy...

Witam was! Na wstępie chciałam wam podziękować za 15 odserwatorów. Wiem, że to niedużo, ale biorąc pod uwagę, że blog działa od końca grudnia to wielki sukces!Wiem, że połowa z was nie czyta nawet postów, ale cóż :(  Teraz przejdzmy do sedna. Mianowice borykamy się z Luckym i Bianką z kilkoma małymi problemami...








Lucky ma mały problem z nadwagą. Waży 2100 g. Od czasu kastracji, która była w październiku przytył 200 g. Wszystko przez to, że je za dużo. Jesteśmy w trakcie odchudzania.


Bianka z kolei ma niedowagę. Jego zły zgryz utrudniał mu jedzenie, przez to mniej jadł. Jest wychudzony. waży 1600 gram, od czasu kastracji schudł ok. 200 g. Staram się urozmaicać mu dietę.

Wiem, że to dziwnie brzmi jak pisze "Bianka" i jednoczeście "on", "jego" :)

Wczoraj kupiłam suszki firmy Natural - Vit. Suszone jabłka oraz suszony tombipur. Zjadły z apetytem, aż im się uszy trzęsły. Juz wiele razy miałam suszki z tej firmy i polecam wam je również waszym pupilom.


Kilka zdjęć produktów z tej firmy:










A z jakimi problemami borykają się wasze zwierzaki? Możecie pisać w komentarzach :)






8 komentarzy:

  1. Mój króliś ma wieczny katar :-( Czasami jak zacznie kichać to nie może przestać. Kiedyś byłem z nim u weterynarza dał mu dwa zastrzyki i nic nie pomogło. Ale normalnie je biega i w ogóle szaleje xD Jakby co to mój Benio także jest wykastrowany. Po prostu za bardzo się męczył :-(
    Bardzo ciekawy post. Chyba Benio też kiedyś jadł jedzonko z tej firmy.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    recenzje-aplikacji-android.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PS Czy Twoje królisie teraz linieją? Bo mój Benio bardzo teraz linieje :-( Martwie się czy czasem coś mu nie jest... No ale króliki zmieniają futro aż cztery razy do roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Szczególnie Bianka linieje masakrycznie :/ Czesze go, to troche pomaga :)

      Usuń
  3. Ojejku.. Niedowaga. Majka ma wszystko w porządku.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze no, problemos. Szkoda, mam nadzieje że co do niedowagi i nadwagi to wszystko się poprawi.

    Kojarzę drugie zdjęcie z bloga nasze-gryzonie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post :D zapraszam do mnie http://oczamimoichzwierzat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Radziłabym część jedzenia Luciego dawać Biance, albo urozmaicić dietę.
    Sama jestem posiadaczką królika, ale wolę karmić go domową sałatą, marchwią, mleczem itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedaczki.. na pewno będzie dobrze.:*
    N&B

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.