1/29/2014

Recenzja tunelu dla królika

Cześć! Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam moją recenzje tunelu dla królika. Pewnie znacie już tą zabawę. Właściwie to nie jest ona tylko dla królików, bo prawie dla każdego gryzonia, psa, kota itp. Zabawka popularna, więc taka to recenzja powinna znaleźć się na moim blogu. No to zaczynamy!


Moja opinia: Osobiście nie posiadam tej oto zabawki, jednak w najbliższym czasie zamierzam w nią zainwestować. Zabawka cieszy się wielką popularnością  i nie bez przyczyny. Królikowi ( i nie tylko) zapewnia wielką frajdę. Tunele dostępne są w wielu wzorach, kolorach, układach itd. Cena zależy od tego gdzie produkt chcemy  kupić, z jakiej firmy ma być,z jakiego materiału został wykonany itp. Oczywiście nie musimy kupować. Możemy zrobić samemu taką zabawkę np z drewna.


                         


                         Tunel nylonowy z siatką dla królika 130 cm


                                                           Zdjęcie:


Opis producenta (Trixie): Tunel do użytku wewnątrz, jak i na zewnątrz domu. Może być doskonałą kryjówką i inspirować wspaniałą zabawę. Cały tunel jest wykonany z wysokiej jakości nylonu i elementami jednolitymi oraz z siatki na zmianę.  

Cena: od 18 zł +

Opinie: 
"Polecam. Mam ten tunel. Moja świnka morska jest nim zachwycona.
Czasami jak do niego wejdzie to nie chce wyjść. Ma w nim sporo miejsca, a dzięki siateczce dobry dopływ powietrza. Jeszcze raz polecam!"

Mój królik podgryza zarówno materiał jak i te pręciki, ale staram się go tego oduczyć. Bo wolę nie myśleć co by się stało, gdyby połknął kawałek materiału :] Zabawa za to jest przednia - biega w tunelu w tą i z powrotem, czasem się zaplącze, ale jemu to nie przeszkadza"

"Od paru dni zbieram się do zakupu tunelika ale wydaje mi się, że mój królik się tam nie zmieści bo jest dość spory jak na karzełka. Dobrze, by było gdyby był taki szerszy..."

                                                    

                                                 

                                  

                                     Tunel potrójny dla królika i fretki



                                                                                    
                                                                                Zdjęcie: 




Opis producenta (Trixie):   Potrójny tunel dla królików oraz fretek. Świetna zabawa dla każdego zwierzaka.

Cena: od 50 zł +

Opinie:
"Podoba mi się, bo mój królik kocha takie tunele"

"Dobry, królik świetnie się nim bawi, tylko szkoda, że taki mały i cena wysoka..." 





                                 Tunel bawełniany dla królika lub fretki




                                                        Zdjęcie:

Opis producenta (Trixie): Bawełniany tunel z siatkowymi wstawkami. Idealny do zabawy dla fretki lub królika.

Cena:  od 15 zł +

Opinie:
" Tunel świetny! Królik go uwielbia! Prawie się z nim nie rozstaje : D Mogę szczerze polecić dla królików które jak Luśka, lubią ciasne miejsca"

                          

                              

                              Tunel dla królika pojedyńczy 19X117 cm 
                             
     
                                                             

                                                        Zdjęcie:



Opis producenta (Trixie): Tunel przeznaczony jest dla zwierząt, które w naturze kopią nory w ziemi tak jak np. króliki i fretki lub korzystają z nor tak jak np. świnki morskie.
Zwierzątka kopiące w naturze nory w ziemi, mają instynktowną potrzebę drążenia tuneli i podążania nimi.
W naszych mieszkaniach tunel Trixie pomoże zaspokoić tą potrzebę i sprawić zwierzątku wiele przyjemności. Zarówno fretki jak i króliki uwielbiają miejsca trudno dostępne i ochoczo penetrują każde takie zakamarki. Zabawa w tunelu z pewnością przyniesie naszym podopiecznym wiele radości.

Cena: od 30 zł +

Opinie: brak

                                      

                                              Tunel z suszonej trawy

       
                                                   Zdjęcie



Opis producenta (Trixie): podwójny tunel - wykonany został tylko z naturalnych materiałów. Nie zawiera niebezpiecznych dla zwierzątka elementów, takich jak ostre, wystające druty, tworzywa sztuczne.
Tunel może służyć jako schronienie, gniazdo, legowisko lub plac zabaw, w zależności od nastroju naszego podopiecznego. Tunel można włożyć do klatki, a także do kojca, kiedy zwierzątko przebywa na świeżym powietrzu.
Tunel jest jadalny, ewentualne ubytki w konstrukcji, będące efektem dużego apetytu naszego gryzonia można samodzielnie uzupełnić suchą trawą.
                                                                                
Cena: od 40 zł +

Opinie:
"Mój królik go pokochał! Nie dość, że praktyczne schronienie, to zabawka i do tego jadalna, bo oczywiście mój królik najpierw zaczął wybierać największe źdźbła i je zjadać :) Warto sprawić czymś tak super w większej klatce radochę królikowi :) "




                                                     Tunel z wikliny


                                                 Zdjęcie:



Opis producenta(Trixie): W naturze schronieniem dla królika są wykopane przez niego nory. W domu królik nie ma możliwości kopania norek, dlatego stworzyliśmy dla niego wiklinowy tunel, który przypomina mu jego naturalne środowisko. Połóż tunel w pokoju, gdzie przebywa Twój królik, a przekonasz się, jak dobrze Twój królik się w nim czuje.
Tunel jest wykonany w 100% z naturalnej wikliny, nie jest impregnowany żadnymi środkami chemicznymi, dlatego jest całkowicie bezpieczny dla zwierząt.

Cena:  od 50 zł +

Opinie: 
"Bardzo się cieszę, że kupiłam ten tunel. Królik bardzo chętnie do niego wchodzi, podgryza. Wykazuje dużo większe zainteresowanie tunelem niż jakąkolwiek inną 'zabawką'. Z pewnością kupiłabym go jeszcze raz! Polecam każdemu właścicielowi królika."

"Może i nie jest tani, ale warto kupić. Tunel się nie niszczy, jest porządnie wykonany. Mój królik bardzo lubi w nim przebywać. Polecam"



Oferty produktów ze stron: animalia.pl , zwierzakowo.pl , zdrowyzwierzak.pl



Na dziś to już tyle. Myślę, że post będzie przydatny. Dużo się nad nim napracowałam. Zapraszam do komentowania! Do następnego posta :)

8 komentarzy:

  1. Świetne! Nie wiedziałam, że są takie dla królików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja. Sama bym chciała kupić taki chomikowi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post :-). Świetne te tunele, zwierzątka mogą ciekawie się w nich bawić :-). Chciałbym kupić taki mojemu królikowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe tunele :) Podobają mi się jeszcze takie co można zawiesić i są one w powietrzu :) Ciekawa recenzja :3 Kupuj,kupuj...Króliczek będzie miał wielką radochę <3
    Pozdrawiamy Iza i reszta naszej załogi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrewanżowałam się za obserwację :)
    Blog ma świetną szatę graficzną i piszesz bardzo ciekawie. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, na prawdę, poleciłam go na moim blogu :) http://loveanimalsi.blogspot.com/ może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny i przydatny post :)
    Super blog!
    Zapraszam na monego bloga
    nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam taki tunel na http://www.e-shaman.pl/tunel-dla-krolika-18-x-130cm/ ciekawe czy mój królik by w nim buszował:)

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.