1/18/2014

Recenzja zabawki - Kula Smakula

Witam! Dziś w poście recenzja popularnej zabawki dla zwierząt: "Kula Smakula".
Przeszukałam kilka stron i przedstawię wam wybrane informacje i opinie na temat tej zabawki.







Moja ocena:

Kula Smakula- śwetna zabawka dla psów, królików, świnek morskich i nie tylko. Średnica tej zabawki wynosi ok 7 cm. Dostępna w wielu kolorach i wzorach. Świetna zabawka w walce z otyłością. Sama mam Kulę Smakulę i stanowczo polecam. Moje króliczki  zawsze świetnie się nią bawią. Szczególnie Lucky ją uwielbia. Cena zabawki nie jest jakaś bardzo wysoka: 10-25 zł. Zależy w jakim sklepie kupimy. Warto zainwestować w tę właśnie Kule. Gwarantowana świetna zabawa naszych pupili :)


Tutaj opis producenta zabawki (Trixie):

"Doskonała zabawka dla Twojego królika. Wystarczy wsypać do środka trochę granulatu albo smakołyków, a podczas toczenia zawartość będzie się stopniowo wysypywać nagradzając króliczka. To motywuje go do dalszej zabawy i zapewnia aktywność przez długi czas.
Idealne rozwiązanie również dla króliczków mających problem z otyłością, zachęcające do ruchu i zabawy.
Króliczek który ma tę zabawkę, powoduje mniej zniszczeń w domu, gdyż po prostu brakuje mu na to czasu"


Opis ze strony  miniaturka bez tajemnic:


"Co tu dużo mówić - zabawka numer jeden. Kula do której można wsypać przysmak, rodzynki bądź granulat. Podczas turlania smakołyki wypadają. Króliki szaleją na jej punkcie. Zabawka bezpieczna, stymulująca dodatkowy ruch zwierzaka."


Opinie osób  które kupiły:


"Bardzo fajna zabaweczka dla każdego królisia i nie tylko... wsypuje sie do niej jedzonko i gdy zwierzaczek kula ja to jedzonko się z niej wysypuje.. bardzo fajne polecam .Można kupić na allegro za naprawdę niewielką kwotę a w sklepach ( niektórych) zoologicznych"


"Super. Mój króliś godzinami potrafi się nią bawić. Polecam."


" Świetna zabawka. Zarówno psy, króliki i inne grzonie potrafią świetnie się nią bawić. Mam i polecam."


Dorzucam jeszcze zdjęcie zabawki:





Podsumowując: zabawka świetna. Moja ocena to 10/10, a wasza? Chcecie więcej postów z tej serii? Możecie pisać jaka następna zabawka ma być  umieszczona w kolejnym wpisie.

6 komentarzy:

  1. Naprawdę jest ciekawa zabawka :) I w dodatku nie jest aż taka droga :) Muszę kupić swojemu królisiowi :D Bardzo ciekawy blog. Obserwuję ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://recenzje-aplikacji-android.blogspot.com/
    Piszę recenzje aplikacji na Android. Dopiero zacząłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;)

    Zapraszam do mnie http://piekno-z-natury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Odnośnie Twojego (Waszego?) pytania na moim blogu, kod na pasek przewijania;

    ::-webkit-scrollbar {
    width: 13px;
    }
    ::-webkit-scrollbar-track {
    background: #FFFFFF;
    -webkit-box-shadow: inset 1px 1px 2px #E0E0E0;
    border: 1px solid #D8D8D8;
    }
    ::-webkit-scrollbar-thumb {
    background: #646464;
    -webkit-box-shadow: inset 1px 1px 2px rgba(155, 155, 155, 0.4);
    }
    ::-webkit-scrollbar-thumb:hover {
    background: #AAA;
    }
    ::-webkit-scrollbar-thumb:active {
    background: #888;
    -webkit-box-shadow: inset 1px 1px 2px rgba(0,0,0,0.3);
    }
    oczywiście wartości można dowolnie zmieniać. Menu jest po prostu zakodowane jako .tabs-outer {position: fixed; transition: all 0.6s;}, a kolory przed i po najechaniu, czcionka itp. są ustawione już w projektancie szablonów.
    Z góry przepraszam za tak opóźnioną odpowiedź, dawno nie zaglądałam na tamtego bloga. W razie pytań pisz(cie) maila na ariana.prace@gmail.com ;)
    Pozdrawiam, Ariana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy post : http://wolontariatwschronisku.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie: http://kochamy-swinki-morskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatna recenzja pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

♥Nie pisz komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie." czy "Obserwacja za obserwację." W takim przypadku komentarz będzie ignorowany.
♥Jeśli chcesz abyśmy weszły na twojego bloga, zostaw link w Spamowniku w menu.
♥Jeśli masz jakieś pytanie pisz w zakładce Kontakt.